بنت بحرى

بنت بحرى


 
البوابةالرئيسيةبحـثمكتبة الصورالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ام معن
بنت بحرى شابه
بنت بحرى شابه
avatar

انثى
عدد المساهمات : 31
نقاط : 47
تاريخ التسجيل : 03/07/2010

مُساهمةموضوع: لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!    السبت يوليو 03, 2010 7:09 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



صباحكم :://:: مسائكم الخير


:

:
:
:

لِآشك بـ أننـآ نحب لحظآت المرح.. والضحك ..

لكن هل كل الضحك في محلــه ..!!


مآذآ لو .. شتمك شخص .. أو أهآنك.. أو جعلك تبكي في موقف مــآ !وبعد الإنفعــآل .. تتصآعد ضحكــآته.. ليقول :[أمزح .. لاتزعل]


مآهو شعورك.. تجــآهه تلك اللحظه ..؟؟
هل تتقبل منــه كلمه أمزح؟؟ زعلت أنــآ أسف..!! ..
لن تمحي أسف بالنسبه لي.. سخآفه الموقف~الهذه الدرجــه الإستخفآف بالمشــآعر ..!! .. والشتم.. ..!!
كثير من النآس يحب المزح بـ هذي الطريقه.. الــــــ [ سخيفه ] .





::
::
السؤآل

.. مآهي حدود المزح ..؟؟

هل ستشآرك صآحب المزحه الثقيله ضحكآته.. وتنسىــى الأمر ..!!؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ريري ورده العشاق♥
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد المساهمات : 649
نقاط : 866
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 39
الموقع : بيتى الجديد بنت بحرى
العمل/الترفيه : بلعب على الكمبيوتر
اوسمه تاج

مُساهمةموضوع: رد: لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!    السبت يوليو 03, 2010 8:26 am

لالالالالالالالالالالالا طبعا الهزار او المزح له اداب
انه يكون فى حدود الادب
وكمان يكون صدق من غير كذب
الرسول الكريم صلى الله عليخه وسلم كان يمزح بس بصدق
موضوع جميل رنوش تسلمى لنا ويسلم مواضيعك









(ربي إن لم أكن أهلا لبلوغ رحمتك‏,‏ فرحمتك أهل لأن تبلغني لأنها قد وسعت كل شيء‏)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://bentbahary.womanboard.com
لؤلؤة بحري
بنت بحرى نشيطه
بنت بحرى نشيطه
avatar

انثى
عدد المساهمات : 109
نقاط : 204
تاريخ التسجيل : 24/06/2010
العمر : 40
الموقع : من بحري وبنحبوووووووووه
اوسمه عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!    السبت يوليو 03, 2010 9:19 am

المزاح في حدود الادب
بيكون راحه للجميع
والانسان المحترم هو اللي يحترم نفيه والاخرين

مشكوووووووورة
رنووووووووش الغاليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cat woman
بنت بحرى سوبر
بنت بحرى سوبر
avatar

انثى
عدد المساهمات : 573
نقاط : 706
تاريخ التسجيل : 21/06/2010
العمر : 37
الموقع : مملكتى الجميلة
اوسمه عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!    الثلاثاء يوليو 06, 2010 9:00 am

لالالالا طبعا الهزار لازم يكون بحدود وبصدق من غير كدب طبعا تسلمى يا نوشا على الموضوع الجميل دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الليدى الصغنونة
مشرفه عامه
مشرفه عامه
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1025
نقاط : 1181
تاريخ التسجيل : 27/06/2010
العمر : 33
الموقع : قلب جوزى نور عينى
العمل/الترفيه : اى حاجة
اوسمه مشرفه عامة

مُساهمةموضوع: رد: لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!    الجمعة يوليو 09, 2010 9:00 pm

موضوع جميل اوى يارنوشه

بس اكيد احنا بنتقبل الهزار من ناس وناس مش بنتقبل منهم وعلى رأى المثل حبيبك

يمضغ لك الزلط وعدوك يتمنالك الغلط

يعنى اللى بنحبهم بنهزر معاهم وبنقول كلام ممكن مايتقبلهوش من حد تانى ونفس الشئ

معانا لما يقولوا حاجة بتبقى على قلبنا احلى من العسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raghoda
مشرفه بنت بحرى
مشرفه بنت بحرى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1461
نقاط : 1785
تاريخ التسجيل : 11/07/2010
العمر : 20
الموقع : ♥♥ فى قلب بيتنا ♥♥ ♥♥ وقلب حبيبتى ندى ♥♥
العمل/الترفيه : طالبه
اوسمه 1000 مشاركه

مُساهمةموضوع: رد: لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!    الإثنين يوليو 12, 2010 4:11 am

تسلمى يا رنوش يا قمر






[center]

[/center]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مملكه الرومانسيه
مشرفه بنت بحرى
مشرفه بنت بحرى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 922
نقاط : 952
تاريخ التسجيل : 24/08/2010
العمر : 25
الموقع : فى قلب بابا حبيبى
العمل/الترفيه : الرسم ،النت
اوسمه مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!    الأربعاء سبتمبر 15, 2010 1:50 am

ممكن اقبل الهزار التقيل ده

من حد بس يكون قريب منى اوى

وكمان ساعات ببين ليه انى زعلت وانه
ميكررش الموقف ده تانى

اما لو زملتى او حد فلاقتى بيه مش اوى

ممكن اخسره











لاتندم على حب عشته.. حتى ولو صاااارت ذكرى
تؤلمك فان كانت الزهور قد جفت وضااااع عبيرها
ولم يبقى منها غير الاشوااااك فلا تنسى انها منحتك
عطراا جميلا اسعدك ...



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مملكه الرومانسيه
مشرفه بنت بحرى
مشرفه بنت بحرى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 922
نقاط : 952
تاريخ التسجيل : 24/08/2010
العمر : 25
الموقع : فى قلب بابا حبيبى
العمل/الترفيه : الرسم ،النت
اوسمه مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!    الأربعاء سبتمبر 15, 2010 1:51 am












لاتندم على حب عشته.. حتى ولو صاااارت ذكرى
تؤلمك فان كانت الزهور قد جفت وضااااع عبيرها
ولم يبقى منها غير الاشوااااك فلا تنسى انها منحتك
عطراا جميلا اسعدك ...



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لحظة أمزح لا يكون زعلت::؟؟!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
بنت بحرى :: المنتدى العام :: الموضوعات العامه والدردشه والشات-
انتقل الى: